دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: با رای عاقلانه خود اجازه نمی دهیم که کشور بازگشت به عقب داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، فاطمه راکعی شامگاه پنجشنبه در جشن میلاد امام زمان (عج) بانوان قرچک که در کانون ملائک این شهرستان گفت: رای مردم ایران، رای عاقلانه ای است که از بازگشت مجدد کشور به عقب جلوگیری می کند.
وی افزود: اگر کمی به سخنان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم تامل کنیم در می یابیم که رقبای آقای روحانی هیچ برنامه مشخص و مدونی برای اداره کشور ارائه نداده اند و با بی اخلاقی تنها در جهت تخریب دولت یازدهم گام برداشته اند.
وی اظهار کرد: مساله مهم امروز، دو خط فکری یا دو نگاه به چگونگی اداره کشور است و یقینا مردم ایران با رای صحیح و عاقلانه خود اجازه نمی دهند که بار دیگر کشور تجربه تلخ گذشته را شاهد باشد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید حضور گسترده در برگزاری انتخابات داشته باشند تصریح کرد: انتظار همه افراد این است که مردم ایران با حضور پرشور و عاقلانه به اصلح ترین فرد که می تواند روند رو به رشد کشور را تضمین کند رای دهند.
وی با بیان اینکه آراء خاکستری جامعه به جریان اصلاحات تمایل دارد، افزود: باید از فرصت باقیمانده استفاده کرد و این افراد را به حضور در صحنه انتخابات ترغیب کرد.
وی تاکید کرد: باید به مردم بگوییم که اگر امنیت و کشوری می خواهید که با عقلانیت و برنامه ریزی مدونی اداره شود باید به روحانی رای دهیم.