عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی شعار افزایش یارانه را حرف های تبلیغاتی و وعده سرخرمن دانست و گفت: این حرف ها عوام فریبانه است و نتیجه معکوس خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، علی بختیار  افزود: ما که در مجلس بودجه تصویب می کنیم و از مصارف و منابع اطلاع داریم؛ می دانیم که امکان افزایش یارانه وجود ندارد و بیان این موضوعات بیشتر در قالب شعار است.
وی ادامه داد: افزایش یارانه ها در قانون برنامه ششم توسعه دیده نشده است، قانون برنامه ششم توسعه مشخص کرده که میزان یارانه ها چه قدر است، کسی اختیاری ندارد که وعده سرخرمن دهد و برای مردم توقع ایجاد کند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: افزایش یارانه به نفع کشور و نظام نیست و افزایش یارانه ها امکان پذیر نیست.

هرکه وحدت را مخدوش کند علیه نظام و مردم است
بختیار همچنین درصد بندی برای جامعه را مغایر وحدت و انسجام ملی دانست و گفت: دین اسلام و قرآن راه نجات مسلمانان را در این دانسته که همگی تحت لوای اسلام و همگرایی کار را پیش ببرند و نظام جمهوری اسلامی تاکنون بر پایه وحدت بوده و برخلاف تمام دشمنی ها توانسته بر پای خود بایستد.
وی افزود: مردم ایران در سایه وحدت بعد از انقلاب اسلامی، تحریم ها و مشکلات زیادی را یکی پس از دیگری سپری کردند، هر حرفی که به این وحدت خدشه وارد کند، علیه نظام و مردم است.
نماینده مردم گلپایگان در مجلس ادامه داد: مردم حرف هایی که علیه خدشه آفرینی بر این وحدت بزنند را بر نمی تابند، حتی اگر در جهت رای جمع کردن باشد. مردم کاملا واقف و هوشیار هستند؛ این حرف ها عوام فریبانه است و نتیجه معکوس خواهد داد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای مجلس دهم شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 در کشور برگزار می شود.