معاون وزیر ورزش و جوانان پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌امروز روز بسیار بزرگی برای ملت قدرتمند ایران است و مردم با آرای خود افکار و نظراتشان را به جهانیان اعلام می کنند.

به گزارش مرور نیوز، محمد رضا داور زنی که امروز (جمعه) در اولین ساعات رای گیری در صندوق رای امام زاده صالح تهران حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت، گفت:‌ در کانون بحران خاور میانه کشوری با 80 میلیون جمعیت ، با نظم و انضباطی مثال زدنی و همراه با صلابت و امنیت بالا انتخاباتی این چنینی برگزار می کند. درحالی که دشمنان ما همچنان برای ناامیدی و تفرقه مردم تلاش می کنند، اما حضور گسترده مردم حکایت از همراهی آنان با نظام دارد.
وی ادامه داد: ‌دشمنان تمام تلاش خود با طرح بی اثر بودن آرا برای سلب اعتماد مردم و امید آنان به کار گرفته اند تا مانع از حضور آنان در کنار صندوق ها شوند که این حکایت از اوج دشمنی دشمنان قسم خورده ایران است و تلاش همه جانبه آن ها حکایت از اثرگذاری و حضور قدرتمندانه مردم در انتخابات دارد.
داورزنی همچنین گفت:‌ امسال 52 تا 53 میلیون ایرانی می توانند رای دهند و در بیش از 37 سال گذشته ملت ایران به عناوین مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان، مجلس شورای اسلامی، شوراها و ... در انتخابات شرکت می کنند که برگزاری این انتخابات نشان دهنده دموکراسی در ایران است.
معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ‌مطمئن هستم مردم ایران، کشورشان را دوست دارند؛ زیرا نزدیک به 40 سال است که با تمام وجود در مقابل تهدیدها، ‌دشمنی ها، جنگ و بیش از 30 سال تحریم های مستقیم و غیرمستقیم ایستاده اند و همچنان نظام را حمایت کرده و برای تعیین سرنوشت خود در متن رویدادهای مهم کشور حضور جدی دارند.
وی گفت: همه جوانان و ورزشکاران نام آور ایران نیز برای شرکت در سرنوشت کشور، امروز در هر نقطه از ایران و جهان پای صندوق های رای حاضر می شوند.‌ حضور مردم در شعب اخذ رای، اقتدار ایران را نشان می دهد و به گفته رهبر معظم انقلاب برنده واقعی این انتخابات مردم هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند .
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت می کنند.