سفیر کشورمان در دانمارک با اشاره به برگزاری دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: حضور ایرانیان در داخل و خارج از کشور امسال بیش از سال‌های گذشته بود و این امر با توجه به فضای حاکم در منطقه و خطرهایی که ایران را تهدید می‌کند حاکی از هوش فزاینده هم‌وطنان‌مان است.

به گزارش مرور نیوز، مرتضی مرادیان از استقبال گسترده ایرانیان مقیم دانمارک در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود این‌که امروز در اروپا روز کاری بوده است ولی ایرانیان مقیم دانمارک قبل از ساعت 8 و آغاز رأی‌گیری در پشت درهای شعبه اخذ رأی صف کشیده بودند و به احتمال زیاد تا ساعات پایانی رأی‌گیری حضور بیش‌تری در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی وجه تمایز این دوره از انتخابات را با سایر دوره‌ها را مشارکت گسترده ایرانیان به ویژه ایرانیان خارج از کشور در انتخابات دانست و گفت: این مشارکت حاکی از توسعه دموکراسی و مردم‌سالاری در ایران است و خوشبختانه هر سال شاهد حضور بیش‌تر مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

سفیر کشورمان در دانمارک استقبال گسترده ایرانیان از این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را با توجه به شرایط منطقه، مسائل بین‌المللی و مخاطراتی که کشورمان را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی استقبال بی‌نظیر هم‌وطنان‌مان در داخل و به ویژه کشورهای اروپایی از جمله دانمارک حاکی از هوش فزاینده ایرانیان است.