سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی گفت: مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات در عرصه‌های جهانی برای تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای را به همراه دارد.

به گزارش مرور نیوز، متن پیام مرضیه افخم به شرح زیر است:

سلامی چو بوی خوش آشنایی

روز 29 اردیبهشت 1396 هر ایرانی که قلبش برای سربلندی وطنش می‌طپید حضور گرم و با شکوه را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زد که به نشانه سپاس الهی این مهم را همه باید بسیار قدردان باشیم.

مشارکت گسترده و حماسی مردم ایران و خصوصا نسل جوان  پر شور و شعور در انتخابات و حضور افتخار آفرین در پای صندوق های رای در داخل و خارج از کشور پیروزی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود بود که فصلی جدید برای جمهوری اسلامی ایران پدید آورده است. فصلی نو از همدلی و همکاری برای توسعه و پیشرفت و اعتلای همه جانبه کشور و تداوم تعامل و حضور مقتدرانه ایران در عرصه های جهانی و مشارکت و تلاش مسئولانه و فعال برای تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را بیش از پیش قوت بخشیده است.

در این فرصت کم نظیر با ابراز تشکر از مشارکت گرم و خوب هموطنان عزیز مقیم مالزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تداوم مسیر تدبیر و امید و ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی را به هموطنان عزیز تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند بزرگ عزت، آبادانی و پیشرفت کشور و شادی و سرافرازی روز افزون ملت بزرگ ایران را خواهانم.