نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت:حماسه 29اردیبهشت فصل الخطاب تمام اختلاف ها و تفاوت نظرها بود و اغراق نیست اگر آن را باشکوهترین بسیج سرمایه اجتماعی و بهترین جلوه گاه اتحاد ملی نامید.

به گزارش مرور نیوز، ناهید تاج الدین در نشست علنی امروز(چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه) در نطق میان دستور خود، ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادشهرسازی خرمشهر،گفت:ایران بزرگ زادگاه همه اقوام از کرد، لر، بلوچ، فارس، عرب، ترک، ترکمن و گیلک است،البته هویت همه این اقوام یکی بوده، هویتی که برای پاسداشت آنها چه خون ها که داده نشده و چه حماسه ها خلق نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هویت ایرانی فصل مشترک همه اختلاف نظرها، منازعات و نقطه پایان سهم خواهی ها و خودخواهی ها است، افزود:یک بار دیگر آگاهی و بلوغ ملت ایران حماسه آفرید و با رای قاطع ملت، امید تمدید شد. حماسه مردم 100درصدی که با مشارکت موثر و مهم در انتخابات 29 اردیبهشت اتفاق افتاد.

تاج الدین ادامه داد:حماسه ای به مراتب پردامنه تر و پرمعناتر از حماسه های قبلی،حماسه ای که فصل الخطاب تمام اختلاف ها و تفاوت نظرها بود و اغراق نیست اگر آن را باشکوهترین بسیج سرمایه اجتماعی و بهترین جلوه گاه اتحاد ملی نامید.