سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دشمن تلاش می کند ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشد.

به گزارش مرور نیوز، سردار رمضان شریف صبح چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به منظور گرامیداشت سوم خرداد در تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان برگزار شد، اظهار کرد: فرزندان ایران اسلامی 36 سال قبل در روز سوم خردادماه افتخاری آفریدند که نقطه عطفی در دفاع مقدس و سرآغازی برای پیروزی‎های سیاسی و دفاعی بود.

وی افزود: تصویری که ما امروز از اقتدار و عظمت و سربلندی کشورمان ایران داریم اگر به درستی به نسل‌های آینده منتقل شود موجب افتخار نسل‌های آینده به رزمندگان این کشور خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار کرد: دشمن درصدد بی‌هویت کردن ارزش‌های جمهوری اسلامی است و تلاش می‌کند این ارزش‌ها را به چالش بکشاند.

شریف گفت: دشمن تلاش می‌کند صدام و حزب بعث را از یاد و خاطره دنیا پاک کند اما ما و نسل گذشته هرگز این‌ها را از یاد نخواهیم برد.

وی تصریح کرد: در مقطعی که نهال انقلاب در حال شکل‌گیری در کشور بود صدام با حمله به مرزهای ما جنگ‌های گسترده‌ای را به ما تحمیل کرد.

شریف افزود: ما ملتی به پا خواسته از بند رژیم پهلوی هستیم که نیروهای منسجمی نداشتیم و شرایطی به وجود آمد که صدام تصور کند بهترین فرصت برای حمله به ایران اسلامی است و با انگیزه‌های شخصی، استکباری و ... به کشور ما حمله کند، اما با کمک خداوند شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد.

آرامگاه شهدای گمنام مکانی برای آرامش مردم است

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز کسی از ژنرال‌های صدام خبری نمی‌گیرد، تصریح کرد: اما آرامگاه شهدای گمنام ما مکانی برای آرامش مردم شده است.

شریف گفت: عملیات بیت‌المقدس نقطه عطف رویارویی ما در جنگ هشت ساله بود و با وجود اینکه 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد هنوز دشمنان ما دست از دشمنی نکشیده است.

وی با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس رمز و رازی نهفت است، افزود: در این اسم رمز مفهومی جز رهایی قدس از دست اشغالگران نهفته نیست.

شریف با اشاره به اقدامات عربستان و حمله به ملت مظلوم یمن خطاب به مسئولان عربستانی اظهار کرد: آیا هنوز از دنیای اسلام شرم نمی‎کنید، وای به‌روزی که علمای اسلام به ماهیت شما پی ببرند چرا که شما ننگ جهان اسلام هستید.