نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است رئیس دولت دوازدهم جوانگرایی را سرلوحه انتخاب مدیران خود قرار دهد و از به کارگیری نیروهایی که با برنامه های وی همراهی نمی کنند پرهیز کند.

به گزارش مرور نیوز، رضا انصاری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 خرداد) مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی و همچنین آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر روحانی لازم است از تدبیر رهبر معظم انقلاب که با بیانات خود منجر به تحقق این حضور حماسی در روز 29 اردیبهشت شدند قدردانی ویژه به عمل آورم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت درمجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای روحانی موفقیت جنابعالی در عرصه انتخابات صرفا موفقیت فردی نبوده بلکه این پیروزی مربوط به جریان اصیل، ریشه دار و وفادار به ارزش های انقلاب اسلامی است که باید قدردان و پاسدار این موفقیت باشیم.

وی در ادامه افزود: لازمه این مهم این است که جوانگرایی را سرلوحه انتخاب مدیران خود قرار دهید و از به کارگیری نیروهای دوزیست در بدنه مدیریت کشور جدا پرهیز کنید.

انصاری با اشاره به ضرورت کارآمد و فعال تر شدن مدیران در دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور به عنوان شاهد این مورد لازم است به برخی مدیران در استان فارس اشاره کنم که در طول انتخابات و پیش از آن نشان داده اند که همدلی و همراهی لازم را با برنامه ها و اندیشه های جنابعالی نداشته و ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: همچنین باید به کم کاری برخی مدیران دولت برای سفر به مناطق محروم و دورافتاده کشور اشاره کنم که از مصادیق بارز آن می توان مدیران وزارت راه و شهرسازی را نام برد که مدیران ستادی این وزارتخانه برای نمایندگان وقت کافی نمی گذارند و عافیت طلبی بر آن ها غلبه کرده است؛از این رو درخواست بنده از رئیس دولت این است که این موارد مهم را به عنوان الزام های اصلی موفقیت دولت آینده مورد توجه ویژه قرار دهد.