اتصال منازل به شبکه فیبر نوری، برقراری نسل سه و چهار تلفن همراه و توسعه وای فای عمومی در شهرهای خرمشهر، آبادان و منطقه آزاد اروند گام های مهمی است که در دولت تدبیر و امید و با هدف هوشمند سازی این شهرها برداشته شد.

به گزارش مرور نیوز، مردم شهرهای خرمشهر، آبادان و منطقه آزاد اروند روز پنجشنبه میزبان «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت تدبیر و امید بودند که در بیست و نهم اردیبهشت ماه در انتخاباتی پرشور به تداوم خدمت رسانی دولت یازدهم رای دادند.
محمود واعظی که حامل پیام قدردانی رئیس دولت یازدهم از مشارکت بالای مردم خوزستان در انتخابات است، طرح های مهم بخش آی.سی.تی را افتتاح کرد تا این شهرها در زمره پیشرفته ترین شهرهای هوشمند جهان قرار گیرند و توسعه سایر بخش های آن سرعت بیشتری به خود گیرد.
امروز مردم استان خوزستان و به خصوص شهرهای خرمشهر و آبادان علاوه بر داشتن نسل سوم تلفن همراه از نسل چهارم هم برخوردار شدند تا جوانان این شهرها بتوانند راحت تر کسب و کارهای نوین و آنلاین برای خود راه اندازی کرده و علاوه بر ایجاد اشتغال از درآمد های سرشار آن بهرمند شوند.
طرح توسعه فیبرنوری در منازل امروز از خرمشهر کلید خورد تا این شهر سربلند تاریخ را به نوین ترین تجهیزات مرتبط کند و لقب شهر هوشمند را به افتخارات گذشته این شهر اضافه کند و گام به گام رفاه بیشتر را برای مردم به همراه آورد.
محمود واعظی امروز همچنین طرح وای فای عمومی را در شهرهای آبادان و خرمشهر کلید زد تا گامی عملی در تحقق دسترسی آزاد مردم به اطلاعات را که در منشور دولت تدبیر به آن تاکید شده است،‌ عملیاتی کند.
سی و هفتمین سالروز آزادی خرمشهر می رود تا سرآغازی در دولت تدبیر و امید باشد برای توسعه دیجیتال محور این منطقه باشد.