عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش نهایی این کمیسیون از اجرای برجام در مرحله نهایی است و تا دو هفته آینده در صحن علنی قرائت می شود.

به گزارش مرور نیوز، کمال دهقانی فیروزآبادی در خصوص دومین گزارش کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس درباره برجام افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی این کمیسیون باید هر 6 ماه یک بار گزارشی از نحوه اجرای توافق هسته ای ارائه کند که بر این اساس تاکنون یک گزارش از کمیسیون به صحن علنی ارسال شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تنظیم دومین گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دستور کار است.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس همچنین گفت: در مراحل نهایی تدوین گزارش هستیم و به نظر می رسد تا پایان هفته آینده گزارش نهایی کمیسیون از برجام در نشست کمیسیون موردبررسی قرار می گیرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صورتی که گزارش مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گیرد برای قرائت در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال می شود و برآورد ما این است که تا دو هفته آینده قرائت دومین گزارش 6 ماهه مجلس از اجرای برجام در صحن علنی قرائت می شود.
این نماینده مجلس دهم افزود: گزارش نهایی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با حضور سید عباس عراقچی بررسی نخواهد شد، چرا که اعضای کمیسیون گزارش های مورد نیاز را از مسئولان دریافت کرده اند و دیگر لازم نمی دانیم با مسئولان مربوطه نشستی داشته باشیم.