رمضان ماه میهمانی خدا و فصل زدودن زنگارهای دنیوی از دل، در نقاط مختلف جهان با شکوه خاصی توسط مسلمانان برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، اصغر سلیمی، با اشاره حادثه تروریستی شب گذشته در لندن اظهار داشت: حادثه تروریستی شب گذشته، چندمین حادثه تروریستی لندن است و نشان داد که تروریستی پرور درگیر چنین حوادثی شده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا و انگلیس، به صورت پنهانی تروریست های سوریه و عراق را پرورش می دهند و با ساماندهی آنها و کمک تسلیحانی به تنش در خاورمیانه دامن می زنند.

وی گفت: بسیاری از نیروهایی که در عراق و سوریه جنگ آوری می کنند، نیروهای پرورش یافته در کشورهای اروپایی به خصوص انگلیس هستند، در چنین شرایطی وقتی نیروها به کشورشان بر می گردند دست به عملیات های تروریستی می زنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: غرب با پرورش نیروهای تروریستی به دنبال تهدید دنیا به خصوص خاورمیانه هستند فارغ از اینکه همین نیروهای دست پرورده خودشان، عامل تنش در کشور و به خطر انداختن جان مردم خودشان شده اند.

سلیمی اظهار داشت: آمریکا و کشورهای اروپایی برای مبارزه با داعش و تروریستی صداقت لازم را ندارند و قطعا مردم آن کشورها تاوان دوگانگی و یک بام و دوهوای مسئولان و حکامشان را می پردازند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حادثه تروریستی شب گذشته لندن اعلام خطری برای کشورهای حامی داعش و تروریست است، آنها تلاش داشتند نیروهایی علیه مسلمانان تجهیز کنند اما الان همین نیروها به تهدید جدی برای خودشان تبدیل شده است.