سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اقدام تروریستی امروز مجلس با اهداف کور بوده است، تاکید کرد که گروهای تروریستی بدانند جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است و تا ریشه‌کن کردن آن با قدرت و صلابت به مبارزه‌اش ادامه می‌دهد.

به گزارش مرور نیوز، سید حسین نقوی حسینی اظهار کرد: گروه های تروریستی تکفیری طی هشت سال گذشته مدام از رسانه‌هایشان اعلام می ‌کردند که می‌خواهند با کارهای تروریستی در ایران ناامن سازی کنند که در این سال‌ها علیرغم اقدام صدها گروه تروریستی موفق نشدند.

وی افزود: امروز چند تیم تروریستی با اهداف کور و بدون هدف به مجلس آمدند و به در و دیوار تیراندازی کردند. آنها فقط می‌خواستند بگویند که می‌توانند در ایران کار تروریستی کنند، اما این حرکت کور بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: تروریست‌ها بدانند جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است و تا ریشه کن کردن آن در منطقه با قدرت و صلابت به مبارزه ادامه می‌دهد. اینگونه حملات کور نمی‌تواند در اراده جمهوری اسلامی ایران خدشه ای وارد کند.

نقوی حسینی در پایان تاکید کرد که هدف این حادثه تروریستی کور نمایندگان نبوده‌اند چون آنها اصلا نمی‌توانستند به نمایندگان دسترسی داشته باشند و هدفشان تنها کار تبلیغاتی بود ه است.