دفتر یادبود بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی تهران در سفارت ایران در امان گشوده شد.

به گزارش مرور نیوز، در پی وقوع حادثه تروریستی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت 17 تن و زخمی شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان شد؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران، به همین مناسبت اقدام به گشودن دفتر یادبود کرده است.

دفتر یادبود و تسلیت در روز جاری، پنجشنبه 18 خرداد 1396 از 2 تا 16 در سفارت جمهوری اسلامی ایران در امان گشوده بود.

در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی که در سفارت ایران در امان برگزار شد علاوه بر نماینده پارلمان اردن، سفرا، کارداران؛ رهبران دینی و مذهبی، احزاب و سندیکاهای صنفی، نهادهای مردمی، کمیته مرکزی جنبش فتح، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین و ایرانیان مقیم حضور داشتند و ضمن ابراز همدردی دفتر یادبود را امضا کردند.

شایان ذکر است که ملک عبدالله دوم پادشان اردن نیز در پیامی ضمن محکوم کردن حملات تروریستی روز چهارشنبه به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) این حادثه را به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان تسلیت گفت.

سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز، همگام با ملت شریف ایران و موج محکومیت‌های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، این قبیل ترورهای کور و ددمنشانه را به شدت محکوم کرده و با خانواده و بازماندگان این اقدام ضد انسانی، ابراز همدردی می‌کند.

بی‌تردید حضور بیش از 41 میلیون نفر از مردم شریف ایران در انتخابات اخیر و همچنین حضور میلیونی مردم در سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به خوبی نشان داد که ملت غیور و سربلند ایران پای اهداف والای خود ایستاده و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به خوبی اجرا می‌کند .