مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: حوادث تروریستی در تهران نمونه ای از اعتماد به دشمنان است که بحمدالله نیروهای امنیتی و سپاه توانستند به خوبی باعث نابودی تروریست ها شوند.

به گزارش مرور نیوز، سردار پاسدار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران هیچ گاه چشم دیدن امنیت کشور را نداشته و می خواهند با اقدامات کور و ضد بشری ایران را ناامن جلوه دهند.

وی گفت: حمله به شهروندان بی گناه و نمایندگان مجلس ایران، تنها از روی کینه ورزی با ملت و انقلاب بوده و نشان دهنده ضعف دشمنان در برابر نیروی وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف است.

سردار غلامی ادامه داد: حمایت مستقیم عربستان از داعش و تامین مالی و تسلیحاتی گروه های تندرو و تروریستی منطقه پیامدی غیر از شکست ذلت بار آنان در مقابل نیروی ایمان و اراده مردم مظلوم عراق و سوریه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات تروریستی با حضور نیروهای امنیتی، مومن و ایثارگر جمهوری اسلامی محکوم به شکست بوده است، گفت: هیچ گاه چنین اقدامات کوری نمی تواند مانع حمایت ایران از کشورهای مظلوم جهان و مبارزه جدی با تروریست شود.

سردار غلامی در پایان با اشاره به اینکه سپاه نقش پررنگی در به هلاکت رساندن اعضای گروهک تروریستی داعش در تهران ایفا نمود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بیان کردند که به استکبار نمی توان اعتماد کرد و حوادث تروریستی در تهران نیز نمونه ای از اعتماد به دشمنان است و بحمدالله نیروهای امنیتی و سپاه توانستند به خوبی باعث نابودی تروریست ها در حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی شوند.

روز چهارشنبه 17 خرداد در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 نفر مجروح شدند.