منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای مردم را به حضور پرشکوه در راهپیمایی این روز فراخواند.

به گزارش مرور نیوز، در این بیانیه آمده است: قدس میعادگاه عروج پیامبر و اولین قبله مسلمانان در سرزمین فلسطین به شمار می رود و اعلام روز جهانی قدس بعنوان روز همگانی ملت ها در مبارزه با صهیونیسم بین الملل میراث ماندگار و حکیمانه بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی است.
در این بیانیه آمده است: یوم الله قدس محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی بویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله نخست جهان اسلام است.
این بیانیه افزوده است: روز قدس با تکرار و بازنمایی سالانه خود این آرمان اسلامی، انسانی، اخلاقی را همواره فراروی جامعه بشری قرار داده و هرگز به آن اجازه گم شدن در پیچ و خم هیاهوهای تصنعی و دروغین جهان را نمی دهد. به گونه ای که پس از گذشت سال ها با تبدیل شدن به آئینی و میعادگاهی فرا مرزی برای اعتراض علیه ظلم، تجاوز، تعدی و نیز دفاع از مظلومان و مستضعفان، هراس و وحشت را در اردوگاه سلطه و استکبار و صهیونیسم بین الملل رقم زده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: امروز شاهد آن هستیم که جنگ و کشتار نیابتی گروه های تروریستی و تکفیری و وهابی سفاک در شماری از ممالک اسلامی از جمله عراق، سوریه، لبنان و قتل و عامل مردم مظلوم و بی دفاع یمن، رفتارهای سفاکانه با مردم بحرین تشدید و تداوم و کشتار و محاصره مردم در سرزمین های اشغالی مشاهده می شود.
در این بیانیه تصریح شده است:این اقدام ها حلقه های به هم پیوسته فتنه هایی است که طراحی و فرماندهی پشت صحنه آن مشتی صهیونیست نژاد پرست هستند که بر هرم قدرت و کانون فرمانروایی آمریکا و اروپا سلطه دارند و به خیال خام خود در صدد به فراموشی سپردن ارمان بزرگ مسلمانان یعنی سرزمین اشغال شده فلسطین و قدس شریف هستند.
در این بیانیه آمده است: رزمندگان جان بر کف منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی به وصایای جاودان حضرت امام (ره) و منویات هدایت بخش مقام معظم رهبری به عهدی که با امام عزیز و شهیدان همیشه جاوید انقلاب بسته پایدار است و با بصیرت مندی و آمادگی همه جانبه و قاطعیت تمام به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها بویژه آرمان مقدس فلسطین خواهند پرداخت.
در پایان این بیانیه آمده است: منطقه دوم ندسا با اعلام تبعیت محض از آرمان های والای امام خمینی (ره) و تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، خشم، نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی جرثومه فساد یعنی آمریکا، اسرائیل و دست نشانده فرومایه آنها در منطقه اعلام و همچنین از آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران بویژه پاسداران و مردم ولایت مدار و شهید پرور استان بوشهر دعوت می کند در حمایت از آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تداوم راه شهیدان اسلام ناب در این راهپیمایی شکوهمند شرکت کرده و اقتدار امت اسلام و ایران اسلامی را به نمایش گذارده و نقشه شوم استکبار جهانی و تروریسم تکفیری را برای به فراموشی سپردن آرمان مقدس مسلمانان یعنی آزادی تمامی سرزمین های اشغالی فلسطین و قدس شریف ناکام نمایند.