رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در دولت آینده احتیاج به وزرایی داریم که شجاعت حل مشکلات را داشته باشند و فقط به درد و دل در جلسات اکتفا نکنند.

به گزارش مرور نیوز، علی لاریجانی روز یکشنبه در مراسم هشتمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد گفت: ما بدون اصلاح برخی نظامات نمی توانیم توسعه و پیشرفت موفق داشته باشیم یعنی با این حجم دولت و با این نظام پیچیده دیوانی و این نظامات بودجه‌ ریزی نمی توانیم در توسعه توفیقی داشته باشیم.
وی ادامه داد : آن جهش هشت درصد که در قانون بودجه آمده، احتیاج به هفت تا هشت اصلاح در نظامات دارد و امیدوارم دولتی که می آید تازه نفس وارد این مرحله شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: وزرای آینده باید این شجاعت را داشته باشند که وقتی مشکلی پیش روی خود می بینند به سمت حل آن بروند نه اینکه این مشکلات باشد و در جلسات درد و دل کنند. ما الان احتیاج به این نداریم.
لاریجانی اضافه کرد: ما مشکلات پیچیده ای داریم. اگر می خواهیم جهش هشت درصدی داشته باشیم و در صادرات تحولی بوجود آید و بودجه ما کاملا از نفت منفک شود باید در نظامات اصلاحاتی انجام دهیم که یکی از آن ها اصلاح نظام بودجه است.
این خبر در حال تکمیل است