نماینده مردم بروجرد و اشرینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه جدید ساده زیست و روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد .

به گزارش مرور نیوز، عباس گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: سفرها چند جنبه دارند که بیشتر سفرهای مسئولین به شهرستان‌ها و استان نمایشی هستند و سفر می‌شود برای سفر تا تولید خبری صورت گیرد برای اغنای افکار عمومی سفری انجام شده باشد .

وی با بیان اینکه اما اگر در این سفرها مسئولین از ظرفیت‌ها و چالش‌ها مطلع باشند نتیجه بهتری دارد، افزود: اگر مسئولینی که به شهرها سفر می‌کنند نسبت به شهر شناختی نداشته باشند یک تهدید است .

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد:برخی اوقات با شناخت بیشتر مسئولین و در پی سفرها نتیجه و اقدامات بهتری دیده می‌شود و در برخی از موارد براساس شناخت اعتباراتی توزیع می‌شود .

گودرزی اضافه کرد: مشکلات با جلسه و بازدید حل نمی‌شود بلکه اینها مقدمات رفع مشکلات هستند و متاسفانه گاهی جلسات برای فعال نمایی برگزار می‌شود .

وی با اشاره به برجام بیان کرد: تهدیدات و تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نشانگر بدعهدی به تعهدات است و نشان می‌دهد که دولتمردان این کشور هیچ وقت قابل اعتماد نخواهد بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: نظارت بر عملکرد مدیران امری ضروری است و مدیرانی که برای تحقق اهداف سازمانی و تعالی وضع موجود تلاش نکنند تصمیمات دیگری در مورد آنها گرفته خواهد شد .

گودرزی با اشاره به کابینه جدید دولت، افزود: سه فراکسیون ولایی، مستقل و امید در مجلس ایجاد شده و نظر رئیس جمهوری نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های هرسه فراکسیون است .

وی اظهارکرد: روحانی اعلام کرده که دولت دوازدهم فراجناحی خواهد بود و در نشستی که بین نمایندگان فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب برگزار شد 120 نماینده عضواین فراکسیون اعلام کردند که سهم خواهی از دولت ندارند و در تلاش خواهند بود تا دولت دوازدهم را برای خدمت بیشتر به مردم تقویت، یاری و حمایت کنند .

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رضایت دارند و نمایندگان عضو این کمیسیون برای گرفتن رای اعتماد ربیعی وزیر تعاون ازمجلس تلاش خواهند کرد .

گودرزی با بیان اینکه کابینه‌ای که ساده زیست بوده و روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد می‌تواند موفق باشد، گفت: اولویت کابینه دولت دوازدهم رفع مشکلات اجتماعی و ایجاد رونق اقتصادی درجامعه است .