رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بحث استیضاح در مجلس مطرح نیست و به نظر بنده تخلفی از سوی دیوان محاسبات در تبرئه برخی نجومی بگیران صورت نگرفته است.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا تاجگردون روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استیضاح فرآیند خاصی دارد و بعید می دانم به این موضوع کشیده شود ، نقطه ‌نظراتی نماینده عضو کمیسیون دارند ولی قالب نظر مجلس نیست و پیشنهاداتی ارائه‌ شده که دستور بررسی داده‌ایم زیرا معتقدیم دیوان محاسبات در تبرئه برخی نجومی بگیران مراحل را قانونی طی کرده و گزارش را نیز به مجلس و مقامات عالی کشور داده ‌و به نظر بنده تخلفی از دیوان محاسبات در این امور صورت نگرفته است.

 مشکلات استان لرستان در جلسه امروز مجلس مطرح شد

وی در خصوص سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به لرستان ادامه داد: مشکلات استان در جلسه امروز مطرح شد و بنا شد چند پروژه مهم استان را اولویت‌بندی کنند تا بتوانیم به‌عنوان اعضای کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس تا قبل از فصل بودجه که آذرماه سال جاری است این موضوع را پیگیری کنیم.
وی افزود: پنج تا 6 پروژه مهم و زیرساختی استان و کمک به تامین اعتبار آزادسازی قلعه فلک الافلاک و دره خرم‌آباد مطرح شد که امیدواریم بتوانیم در این راستا به استان کمک کنیم.
وی بیان کرد: اطلاعات و نگاه خوبی را مسئولان استان به اعضای کمیسیون بودجه منتقل کردند که این نگاه برای برنامه‌های آتی تأثیر دارد و امیدواریم بتوانیم در راستای تکمیل پروژه‌های استان کمک کنیم.
تاجگردون گفت: بنا شد مطالبی که جمع‌بندی می‌شود قبل از بودجه به دولت ابلاغ کنیم تا کمک شود و اگر دولت کمک نکرد در مجلس موردتوجه قرار می‌دهیم.