وزیر کشور در فرودگاه سنندج گفت: ترامپ با سخنانش نشان داد در تعهد نسبت به اسناد بین‌المللی پایبند نیست و این اتمام حجتی برای مردم ایران و کل دنیا است که آمریکا و ترامپ قابل اعتماد نیستند.

به گزارش مرور نیوز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه سنندج با اشاره به سخنان اخیر ترامپ اظهار داشت: سخنان ترامپ نشان‌دهنده ضعف او بود چراکه کشوری که ادعای قدرت می‌کند نباید با زبان از ضعف صحبت کند.

وی برجام را سند بین‌المللی خواند و گفت: ترامپ با سخنانش نشان داد در تعهد نسبت به اسناد بین‌المللی پایبند نیست و این اتمام حجتی برای مردم ایران و کل دنیا است که آمریکا و ترامپ قابل اعتماد نیستند.

وزیر کشور با بیان اینکه زبان زور و بی‌ادبی زبان دیپلماسی نیست، تصریح کرد: حتماً تمام مردم دنیا در این خصوص قضاوت می‌کنند و ما در یک اقدام بین‌المللی که مورد تائید سازمان ملل بوده احقاق حق کردیم و در حقمان ثابت قدم هستیم و از کسی این را نمی‌خواهیم.

وی گفت: در طول 39 سال انقلاب در همه شرایط «مقاومت، استقامت، وحدت، انسجام، کار و تلاش» و در مقطع فعلی اقتصاد مقاومتی از اموری بوده که توانستند موفقیت کشور را تضمین کنند.

رحمانی‌فضلی افزود: حمایت‌های به عمل آمده توسط کشورهای بزرگ دنیا از ایران و برجام نشان داد تصمیم آمریکا و ترامپ نابخردانه بوده و مورد تائید و قبول هیچ‌کس نیست و حقانیت ایران را ثابت کرد.

وی اظهار کرد: کماکان با وحدت و انسجام، کار و تلاش مقاومت و استقامت خود را خواهیم داشت.