سفیر کشورمان در اردن جنگ یمن را اشتباه و تداوم آن را اشتباهی بزرگتر خواند و خواستار توقف اقدامات ضد بشری در این کشور شد.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی فردوسی پور سفیر کشورمان در اردن پنج شنبه گذشته با حضور در دفتر نماینده سازمان ملل در بحران یمن با اسماعیل ولد الشیخ و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار بر لزوم حل بحران یمن از طریق راهکار سیاسی تاکید و از نماینده سازمان ملل خواستار رسیدگی فوری به بحران انسانی در این کشور شد.

سفیر کشورمان در اردن جنگ یمن را اشتباه و تداوم آن را اشتباهی بزرگتر خوانده خواستار توقف اقدامات  ضد بشری در این کشور شد.

ولد الشیخ نیز ضمن تقدیر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از تلاش های سازنده سازمان ملل در بحران یمن، با تایید ضرورت کمک رسانی به مردم آسیب دیده یمن خواستار همکاری همه طرف ها برای دست یابی به راه حلی مرضی الطرفینی در بحران این کشور شد

فردوسی پور 1

وی همچنین ضمن تشریح رایزنی های اخیر خود در تهران، مسکو و کشورهای خلیج فارس از نتایج گفتگوهای خود با ظریف وزیر امور خارجه ایران ابراز خرسندی کرده بر تداوم آن افزود.

طرفین در پایان این دیدار بر اهمیت تداوم رایزنی ها تاکید ورزیدند.

ولد الشیخ نماینده سازمان ملل بتازگی مقر سازمانی خود را به امان پایتخت اردن منتقل و تلاشهای خود را برای حل بحران این کشور از اردن تدارک می بیند.