رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ گفت: حکام سعودی‌ حقارت ابدی را برای خود خریدند آنها عزت درو نمی‌کنند، هیچ کس رفتارشان‌ را تأیید نمی‌کند.

به گزارش مرور نیوز، سردار غلامحسین  غیب‌ پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ در همایش بین‌المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن‌ با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار کرد: متأسفانه این ایام با مظلومیت یک ملت در یمن مصادف شده است؛ تمامی حضار‌، میهمانان و مردم یمن به جلسه‌ای که تحت عنوان همدردی‌ با یک ملت قهرمان اما مظلوم برگزار می‌شود خوش آمدید، حضور شما در این همایش یک مفهوم را می‌رساند و آن مفهوم این است که قلب همگان صرف‌ نظر از قومیت و ملیت‌  برای مردم یمن می‌تپد که 4 سال است تحت بدترین‌ جنایت ها و خیانت‌های جنایت‌ کاران آل سعود قرار گرفتند.

شأن‌ حکام سعودی بیشتر از یک موجود شیرده‌ نیست

غیب‌پرور با بیان اینکه حکام سعودی‌ حقارت ابدی را برای خود خریدند گفت: حکام سعودی عزت درو نمی‌کنند، هیچ کس رفتارشان‌ را تأیید نمی‌کند، حتی صاحبان کاخ سفید هم در ازای دریافت مبالغ هنگفت‌ پول از آنها حمایت می‌کنند و در عین حال عربستان را گاو شیرده‌ می‌خوانند،  یعنی شأن‌ حکام سعودی بیشتر از یک موجود شیرده‌ نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ با اشاره به اینکه حکام سعودی تصور‌ می‌کردند در کوتاه‌ترین زمان کار مردم یمن را تمام می‌کنند اظهار کرد: درود بر مردم مقاوم یمن که بر استقلال و هویت خود ایستادگی کردند، هزاران هزار شهید دادند اما همچنان عزت خود را از دست ندادند.

وی با بیان اینکه ملتی که مقاوم باشد شکست نخواهد خورد افزود: شکست از آن کسانی بوده که 4 سال است بر سر مردم یمن بمب‌ و موشک می‌ریزند. امروز 20 میلیون نفر یمنی‌ آواره شده‌اند، هزاران کودک یمنی‌ قتل عام شدند و تنها 5 هزار کودک یمنی زیر 6 سال در این جنگ قتل عام شدند و زیرساخت‌های یمن از بین رفته اما یمنی‌ها با اقتدار از کیان و عزت خود دفاع می‌کنند.

اگر این همایش را برگزار نمی‌کردیم در حق مردم یمن جفا کرده‌ بودیم

غیب‌پرور با اشاره به اینکه اگر این همایش را برگزار نمی‌کردیم در حق مردم یمن جفا کرده‌ بودیم اظهار کرد: ما به عنوان ملتی‌ که خود زجر کشیده‌، به عنوان ملتی که طعم جنگ و خسارت‌های آمریکا را چشیده، به عنوان ملتی که جوان‌هایش شهید و جانباز شدند می‌دانیم معنای تجاوز و جنگ چیست. ما معنای جنگ نظامی و جنگ اقتصادی را می‌دانیم تمام آن چیزی که به ملت ما طی 40 سال روا شده احساس می‌کنیم و بر اساس همین احساس و بر اساس آموزه‌های دینی از مردم یمن حمایت و با آنها همدلی می‌کنیم.

دل های مسلمانان از آنچه در غزه و یمن و بحرین‌ می‌گذرد داغدار است 

وی با اشاره به اینکه امروز دل های مسلمانان از آنچه در غزه و یمن و بحرین‌ می‌گذرد داغدار است گفت: امروز دوران مظلومیت‌ امت مسلمان است، اما همین دوران، دوران بیداری و خیزش‌ ملت‌های مسلمان هم می‌باشد؛ حکام سعودی بدانند ما یاد گرفته‌ایم هر جا مقاومت باشد لاجرم‌ فتح و ظفر و پیروزی هم به همراه دارد، اصولاً پیروزی و فتح بدون مقاومت به دست نمی‌آید. مگر می‌شود استقلال را به ملتی بدون ایستادگی بدهند؟ ما تجربه کردیم که از تنور تهدیدات است که پیروزی حاصل می‌شود؛ تا تهدید و خطر، جنگ و مبارزه نباشد استقلال به دل ملت نمی‌نشیند.

اتفاقات امروز یمن درس آزادگی‌ است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد افزود: علت این اقتدار این است که 40 سال پای این انقلاب ایستاده‌ایم که یک نمونه آن جنگ تحمیلی بود؛ آزادگان‌ جهان خوب دریافتند که مردم یمن به خوبی مقاومت می‌کنند. اتفاقات امروز یمن درس آزادگی‌ است .

وی با بیان اینکه مردم یمن مردمانی مقاوم و مظلوم هستند‌ که در نهایت نداری ایستادگی می‌کنند خاطرنشان کرد: از همین جا به تک‌ تک‌ یمنی‌ها درود می‌فرستیم و به آنها می‌گوییم عمل امروز شما در تاریخ به عنوان یک برگ زرین‌ و پرافتخار ثبت خواهد شد.