شهردار منطقه 13 از استقرار 33 ایستگاه سیار یگان حفاظتی بوستان جنگلی سرخه حصار در 13 فرودین ماه خبر داد و گفت: 700 کیلو کیسه پسماند خشک در روز طبیعت بین شهروندان توزیع می شود.

به گزارش مرور نیوز، نرگس معدنی پور با اشاره به برپایی جشن های سفره طبیعت و همزمان با روز 13 فروردین ماه گفت: با هماهنگی و همکاری ارگان ها و سازمان های مربوطه، تمامی بوستان و قطب گردشگری شرق پایتخت آماده میزبانی شهروندان در روز طبیعت هستند.

شهردار منطقه 13 در خصوص نصب و راه اندازی 33 ایستگاه سیار یگان های حفاظتی در 27 نقطه در بوستان جنگلی سرخه حصار اظهار کرد: اورژانس و هلال احمر در 4 نقطه پارک مستقر و موتورلانس ها و امدادگران با موتور و دوچرخه در سطح پارک گشت زنی خواهند کرد. همچنین آتش نشانی در 5 نقطه از بوستان مستقر هستند.

وی با اشاره به استقرار پلیس راهور در 5 نقطه از بوستان جنگلی سرخه حصار اضافه کرد: همچنین پلیس راهنمایی رانندگی منطقه تمامی بزرگراه ها و خیابان های منطقه را کنترل و مدیریت خواهد کرد. همچنین ستاد مدیریت بحران نیز در روزهای مذکور در ستاد و در پایگاه سرخه حصار مستقر خواهند بود.

معدنی پور درباره بازدید و رفع نقص و تخلیه چاه های فاضلاب در 31 چشمه از سرویس های بهداشتی تصریح کرد: نصب و تعویض مبلمان پارکی(اجاق، نیمکت، سطل) در سطح بوستان ها، روکش آسفالت و همچنین لکه گیری سطح معابر بوستان از جمله این اقدامات است.

شهردار منطقه 13 در خصوص تخلیه تمامی مخازن زباله سطح بوستان جنگلی سرخه حصار و تعویض کفپوش زمین بازی توسکا و وسایل بازی جنب پیست دوچرخه سواری ادامه داد: استقرار 8 نفر آموزشگر بازیافت در بوستان سرخه حصار و در بوستان های منطقه، استقرار 3خودرو ملودی دار در ورودی سرخه حصار و در بوستان های دیگر منطقه، توزیع 700 کیلو کیسه زباله خشک در سرخه حصار و در بوستان های سطح ناحیه 100 کیلو خواهد بود.