برنامه «برکرانه نور» در سه نوبت قبل از اذان صبح، ظهر و مغرب از آنتن شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

به گزارش مرور نیوز، سجاد بهمنی تهیه کننده برنامه بر کرانه نور با اشاره به تغییرات گرافیکی این برنامه گفت: «برکرانه نور» که در سه نوبت قبل از اذان صبح، ظهر و مغرب پخش می شود در سری جدید با گرافیک و ساختار جدید روی آنتن خواهد رفت.

بهمنی ادامه داد: «برکرانه نور» دارای بخش های متفاوتی از جمله بهره بردن از کلام رهبری در مفاهیم قرآنی و عظمت قرآن و تاثیر آن در زندگی است و این بخش نیز به صورت صوت و قاب بندی رئال در برنامه دیده می شود. همچنین تلاوت و صوت قاریان مشهور جهان از جمله استاد عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل و ... در بخش ترتیل یک صفحه ای برنامه نیز با گرافیک جدید روی آنتن می رود.

وی در پایان اضافه کرد: در گرافیک جدید برنامه «بر کرانه نور» از فضایی بسیار شاداب، پر انرژی و بهاری یک خانه قدیمی برای تولید تیتراژ و قسمت نمایش عکس شهدا با افکت گذاری صوتی معنوی و تلاوت آیه ای از قرآن بهره می گیریم که بیننده نزدیک شدن به زمان اذان را نیز احساس کند. همچنین با جانمایی جدید قاب عکس شهدا و حک اسم و تاریخ شهادت مقارن با تاریخ پخش عکس ها با صوت سردار سلیمانی که فرمودند «تا کسی شهید نبود شهید نمی شود، شرط شهید شدن شهید بودن است.» شنیده می شود و در آخر برنامه تصاویر ۱۶ شهید دفاع مقدس که تاریخ شهادتشان مقارن با روز پخش برنامه است نمایش داده می شود.