شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت چند مستند و فیلم کوتاه شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۲ فیلمنامه موافقت کردند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت سه عنوان مستند، یک عنوان داستانی کوتاه و شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با دو فیلمنامه موافقت کردند.

در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، با ساخت مستند «جشن جهانی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی نور ایمان مشایخی، مستند «هیچ‌کس نخوابد» به تهیه‌کنندگی مشترک سام کلانتری و محمد شکیبانیا، کارگردانی و نویسندگی سام کلانتری، مستند «پیشینه قهوه خانه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهدی حدادی زفره و داستانی کوتاه «بزرگراه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین صمیمی و نویسندگی آوا اکبری موافقت شد.

همچنین فیلمنامه «سمفونی باران» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی علیرضا امینی و فیلمنامه «چرا گریه نمی‌کنی؟» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی علیرضا معتمدی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.