برنامه سینمایی «سینماگرام» با موضوع بررسی وضعیت و مرور تازه‌ترین اخبار سینمای ایران؛ از امشب(جمعه ۱۲ خرداد) به صورت هفتگی از شبکه رادیویی نمایش روی آنتن می‌رود.

به گزارش مرور نیوز، برنامه رادیویی «سینماگرام» با اجرا و سردبیری میثم کریمی و با هدف مرور اخبار و بررسی و تحلیل وضعیت سینمای ایران جمعه شب‌ها از ساعت 21 تا 23 روانه آنتن رادیو نمایش می‌شود.

این برنامه تحلیلی خبری در سه بخش میز گفت‌وگو، میز نقد و میز خبر و در نخستین قسمت خود میزبان جمعی از سینماگران، کارشناسان و خبرنگاران فعال در حوزه سینماست.  

«سینماگرام» این هفته در بخش میز گفت و گو با موضوع بررسی وضعیت سینمای کودک و نوجوان و راهکار صندوق پروانه، ‌ میزبان روح‌الله سهرابی معاون نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی و مسعود اطیابی تهیه‌کننده و کارگردان سینما است.

همچنین احسان هوشیارگر مدیر روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی و محمدحسین لواسانی روزنامه‌نگار و کارشناس سینما نیز در این بخش نظرات و تحلیل‌های خود را درباره موضوع ذکر شده ارائه خواهند کرد.

میز نقد اولین قسمت از «سینماگرام» نیز با حضور محسن سوهانی؛ پژوهشگر، فیلمساز و منتقد و میکاییل دیانی؛ فیلمساز و منتقد به نقد و بررسی فیلم‌های «غریب» و «دسته دختران» اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید

روایت حقایق انقلاب اسلامی با راهبرد «تبیین پیش‌دستانه» در رادیو تبیین

فاطمه ترکاشوند منتقد و کارشناس سینما نیز در این بخش به صورت حضوری مهمان قسمت اول «سینماگرام» خواهد بود.  

همچنین حامد قریب خبرنگار فرهنگ و هنر نیز در میز خبر این هفته «سینماگرام» به مرور آخرین اخبار سینمای ایران می‌پردازد.

بهنام تاجیک به عنوان دستیار تهیه برنامه رادیویی «سینماگرام» را همراهی خواهد کرد.