«بن افلک» فیلمساز و بازیگر مطرح سینما از کارگردانی «بتمن» کناره‌گیری کرد.

به گزارش مرور نیوز، «تلگراف» نوشت: «بن افلک» که قرار بود بازیگری و کارگردانی فیلم جدید «بتمن» را برعهده بگیرد، اعلام کرد نمی‌تواند هر دو کار را با هم انجام دهد و از ساخت این فیلم برای کمپانی «برادران وارنر» کناره‌گیری می‌کند.

«بن افلک» بازیگر کارگردان آمریکایی که «بتمن در برابر سوپرمن» و «جوخه انتحار» را در کارنامه‌اش دارد، روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: برایم روشن شده که نمی‌توانم هر دو کار را در سطحی که از من انتظار دارند انجام دهم. شخصیت‌های به‌خصوصی هستند که جایگاه ویژه‌ای در دل میلیون‌ها مخاطب دارند. بازی در این نقش تمرکز، عشق و بهترین اجرایی که در توان من است را می‌طلبد. من هنوز سر این پروژه هستم و فوق‌العاده به آن متعهدم. برای عرضه آن پیش چشم هواداران در سرتاسر دنیا لحظه‌شماری می‌کنم.

این بازیگر 44 ساله همچنین گفته که در حال حاضر او و کمپانی «برادران وارنر» برای پیدا کردن کارگردان جدید «بتمن» که او را همراهی کند، اقدام کرده‌اند. «افلک» از تابستان گذشته همکاری با «وارنر» را برای ایفای نقش در «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» شروع کرده و یک سال است برای کارگردانی و بازیگری این فیلم انتخاب شده است.

«بتمن» و «سوپرمن» از شخصیت‌های فیلم‌های «دی‌سی کامیکس» هستند که زیرمجموعه‌ی کمپانی بزرگ «برادران وارنر» محسوب می‌شود.

«کریستین بیل»، «مایکل کیتون» و «جورج کلونی» از ستارگانی هستند که پیش از این نقاب مشکی‌رنگ «بتمن» را بر چهره گذاشته‌اند.