هافبک استقلال با اتفاق‌هایی که در این باشگاه افتاده است، بدترین روزهای عمر فوتبالش را سپری می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، روزبه چشمی فصل قبل بدون تردید آماده‌ترین بازیکن استقلال بود اما این بازیکن در بازی برگشت برابر پدیده مصدوم شد و مجبور شد در اوج دوران فوتبالش 9 ماه خانه‌نشین شود. علیرضا منصوریان که در اول فصل قصد داشت تا جایی که می‌تواند بازیکن با کیفیت برای موفقیت در لیگ شانزدهم جذب کند، ترجیح داد نام این بازیکن جوان و با کیفیت را از لیست خارج کند تا دوباره در نیم فصل دوم با او قراردادی جدید امضا شود. همه چیز برای روزبه چشمی داشت خوب پیش می‌رفت چراکه او در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به محل تمرین استقلال آمد و تمرینات خود را آغاز کرد اما به یک باره یک خبر شوکه‌کننده آینده فوتبال او را تحت تاثیر قرار داد.
استقلال با حکم فیفا از فعالیت در فصل نقل و انتقالات محروم شد و روزبه چشمی حالا نمی‌تواند قرارداد جدیدی با تیمی امضا کند که تنها به صورت صوری از آن جدا شده بود. شاید اگر علیرضا منصوریان در همان ابتدای فصل رضایتنامه چشمی را می‌داد و نام او را از لیست خارج نمی‌کرد خیلی از تیم‌های لیگ‌برتری حاضر بودند با وجود مصدومیت با او قراردادهای نجومی امضا کنند تا حداقل بتوانند از وجود این بازیکن با کیفیت در نیم فصل دوم و البته فصل آینده بهره ببرند.
حالا چشمی در آستانه امتحانی مهم قرار گرفته است؛ چراکه هنوز به این جمع‌بندی نرسیده است که آیا به صلاحش است یک نیم فصل بدون تیم ماندن را تحمل کند و یا به تیم دیگری برود تا دوری او از میادین از این طولانی‌تر نشود. آنچه که مسلم است چشمی در این روزها اعتقاد دارد بازیکنی که یک سال و نیم از فوتبال دور باشد از شرایط ایده آل دور می‌شود و ممکن است این موضوع به آینده فوتبالش لطمه بزند.
هافبک بااستعداد استقلال در این روزها بسیار از شرایطی که برای باشگاه پیش آمده است، ناراحت است و آنچه او را ناراحت‌تر می‌کند این است که مسئولان باشگاه استقلال به او اعلام کرده‌اند که یک نیم فصل قرضی به هر تیمی که می‌خواهد، برود؛ هرچند که او هیچ قرارداد رسمی‌ای با استقلال ندارد و مدیران این باشگاه نمی‌توانند برای چشمی شرط تعیین کنند.
اما سوال اصلی اینجاست که تیم‌هایی که خواهان جذب چشمی هستند باید تا چه زمانی منتظر آماده شدن این بازیکن بمانند؟ جواب این سوال را از حرف‌های کادرپزشکی استقلال و البته خود او می‌توان فهمید. از طرفی کادرپزشکی استقلال در گفت‌وگویی که با کادرفنی تیم داشته‌اند، مدعی شده‌اند که روزبه چشمی اواخر سال می‌تواند به شرایط ایده‌آل برای بازگشت به میادین برسد اما خود او فکر می‌کند همین حالا هم آماده است و وقتی می‌تواند در تمرینات با بازیکنان سرعتی مثل فرشید اسماعیلی و محسن کریمی کورس بگذارد، چندان دور از ذهن نیست که به زودی به ترکیب این تیم اضافه شود.
آنچه که مسلم است چشمی در این روزها در حالتی شبیه برزخ گیر افتاده است؛ چراکه نه می‌تواند با قطعیت بگوید جدایی از استقلال به صلاحش است و یا انتخاب کند که یک نیم فصل بدون تیم ماندن را تحمل کند.