بهروز افخمی به دنبال ساخت فیلم سینمایی بود و درنهایت تفاهم دوجانبه ای شد که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تیم جدیدی بر سر کار بیاید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی برنامه سینمایی «هفت»، ناصر کریمان،اظهار کرد: باتوجه به اتمام قرارداد دومین سال اجرای این برنامه با سازمان صداوسیما، جلساتی با گروه ساخت برنامه «هفت» جهت توافق مجدد برگزار و خواسته های سازمان صداوسیما طرح شد.
وی افزود: بهروز افخمی به دنبال ساخت فیلم سینمایی بود و درنهایت تفاهم دوجانبه ای شد که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تیم جدیدی بر سر کار بیاید.
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه خاطرنشان کرد: افخمی به عنوان کارشناس در زمان مقتضی در سری جدید برنامه «هفت» حضور پیدا خواهد کرد.
کریمان عنوان کرد: ساختار سری جدید این برنامه متعاقبا تعیین و اعلام خواهد شد‌.

** «به دنبال صلح» در جشنواره تلویزیونی مستند
مستند «به دنبال صلح» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده شنبه 26 فروردین ساعت 20 در جشنواره تلویزیونی مستند پخش می شود.
به گزارش ایرنا از شبکه مستند سیما، «به دنبال صلح» روایت سفر کاروان صلح از 10 کشور جهان به سوریه است که فعالانی از ایران نیز در این کاروان حضور داشتند.
این مستند به روایت «مادر اگنس ماریا»، به روزهای شروع درگیری ها در سوریه می پردازد و این راهبه مسیحی از حضورش در میان معارضه و مشاهداتش که توسط یک فیلمبردار فرانسوی ثبت شده است، می‌گوید.
کاروان زائران صلح سوریه فروردین ماه سال 93 با حضور جمعی از هنرمندان ایرانی و فعالان صلح طلب از سراسر دنیا با اجرای چند برنامه در ایران و با همت اتحادیه بین‌المللی امت‌واحده خود را به سوریه و شهرهای دمشق و لاذقیه و حمص رساندند و برنامه‌هایی را در آنجا اجرا کردند.
نخستین جشنواره تلویزیونی مستند به همت شبکه مستند در حال برگزاری است.
در این جشنواره 51 اثر مستند در بخش مستند بلند، نیمه بلند و کوتاه با یکدیگر رقابت خواهند کرد و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می کنند.