بیش از 300 نخبه در حوزه های مختلف و از کل کشور در این مصاحبه ها شرکت داشتند که هر استان به تفکیک در یک کتابچه گرد آوری شده و به مرور در سایت اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir و کانال رسمی نماز در شبکه اجتماعی تلگرام به نشانی namaz_ir@ بارگذاری خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، از ستاد اقامه نماز، مسعود دریس گفت: این کتابچه شامل مصاحبه هایی با نخبگان کشور در خصوص جایگاه و اهمیت نماز است که با تلاش و همت کارشناسان روابط عمومی استان ها صورت گرفته است.
وی افزود: بیش از 300 نخبه در حوزه های مختلف و از کل کشور در این مصاحبه ها شرکت داشتند که هر استان به تفکیک در یک کتابچه گرد آوری شده و به مرور در سایت اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir و کانال رسمی نماز در شبکه اجتماعی تلگرام به نشانی namaz_ir@ بارگذاری خواهد شد.
دریس همچنین گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ نورانی نماز، معرفی نخبگان مومن و متعهدی که نماز در زندگی آنان و در کسب موفقیت و درخشش آنها تاثیرگذار بوده، معرفی نمونه های عینی تجارب و الگوهای موفق در زمینه توجه به نماز، آشنایی قشر جوان و نوجوان با آثار و برکات نماز در زندگی و نقش آن در پیشرفت های علمی از جمله اهداف انتشار این کتاب است.
وی از نخبگان کشور خواست تا برای همکاری در تکمیل و توسعه این طرح با ستاد اقامه نماز استان محل سکونت خود همکاری کنند.

** استیکرهای نماز، خانواده و تربیت تولید شد
دریس همچنین از تولید و طراحی 50 استیکر با موضوع نماز، خانواده و تربیت سخن گفت و افزود: با توجه به استفاده فراوان کاربران شبکه های اجتماعی از استیکرها و با عنایت به خلاء طراحی کارهای ارزشی، مفید، کاربردی و غنی در این حوزه، تولید استکیرهای موردنظر در دستور کار این ستاد قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این استیکرها به عنوان ششمین مجموعه از استیکرهای ساخته شده در ستاد اقامه نماز است که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد که از جمله می توان به استیکرهای پیام مقام معظم رهبری به اجلاس نماز اشاره کرد.