فیلمبرداری فیلم داستانی "دست‌شویی" به نویسندگی و کارگردانی محمد ثریا به اتمام رسیده و مدتی‌ست مراحل فنی آن آغاز شده است.

به گزارش مرور نیوز، این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر موقعیتی‌ست که در آن مردی متهم به قتل در دادگاه سکوت کرده و تنها با دکمه‌ای زنانه که در دستش دارد، بازی می‌کند.

در این فیلم بازیگرانی چون :محمد کارت، مریم بوبانی، آبان عسکری، عبدالرضا پارسا، کوروش،شاداب‌فر، میرنادرمظلومی، مجتبی عراقی، اصغرصابری، مجید لقمان تبریزی، عباس ایمانی،محسن حاتمی، رامین محمدی، آرزو طبرایی و بازیگر خردسال مهزیار آزادی، به ایفای نقش پرداخته‌اند.


همچنین از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به : مدیر فیلمبرداری آیین ایرانی، صدابردار و صداگذار سامان شهامت، تدوین شاهین سپهری، طراح گریم سوسن سلامت، مدیرتولید مهدی سیفی کار، دستیارکارگردان و برنامه ریز رامین پورعبدالله، مدیرتدارکات ندا ثریا، منشی صحنه حمیدرضا صالحی،مدیر صحنه رامین محمدی، عکاس سعید نوحی، دستیار اول فیلمبردار یونس سبزی، دستیاران فیلمبردار علی عمادی و علی لطف پوریان، دستیار تدارکات رضا مهرابی، با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران، اشاره کرد.

محمد ثریا پیش از این فیلمهای داستانی چون "امضا"، " ماهی ها نام ندارند" ، "گلدسته‌ها" را کارگردانی کرده که جوایزی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی از آن خود کرده‌اند.

روایت سکوت مردی متهم به قتل در دادگاه

روایت سکوت مردی متهم به قتل در دادگاه