شبکه سه که پیشتر به پخش سریالی تکراری از تولیدات شبکه یک تصمیم گرفته بود، در نهایت با لغو این تصمیم، سریال «دیگری» را برای پخش روانه‌ آنتن می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، «دیگری» نام اپیزود جدید سریال «روزهای بهتر» است که در شش قسمت تولید شده و هنوز به پخش تلویزیونی نرسیده است.

قرار است این مجموعه از امشب ساعت ۲۰ و ۴۵ از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی، همانند «چرخ و فلک» ـ سریالی که شبکه سه در ابتدا تصمیم به پخش آن گرفته بود ـ  محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که هر قسمت آن در شش اپیزود و در ۳۳ قسمت تولید شده است. با این تفاوت که «دیگری» مانند «چرخ و فلک» تاکنون از شبکه اول پخش نشده است.

این مجموعه قصه زوجی را روایت می‌کند که پس از جدایی برای نجات جان کودکشان، در مسیر انتخابی سخت قرار می‌گیرند. حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، معصومه قاسمی پور و لیلی فرهادپور از بازیگران قصه «دیگری» هستند.

عوامل تولید این اپیزود عبارتند از: کارگردان: مرجان اشرفی زاده، نویسندگان: مرجان اشرفی‌زاده، سارا باقرزاده و تهمینه بهرام علیان، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، صدابردار: روح الله سراج، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، تدوینگر: سینا گنجوی، مدیر تولید: حسن پورکیانی و مدیر تدارکات: حمید سرپیران.