پیمان معادی پس از گذشت هفت سال، چهارمین فیلم بلند خود را با نام «بمب؛ یک عاشقانه» راهی جشنواره فیلم فجر کرده است.

به گزارش مرور نیوز، پیمان معادی، پس از گذشت هفت سال چهارمین فیلم بلند خود را با نام «بمب؛ یک عاشقانه» راهی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کرده است.

این فیلم از جمله آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر است که با ایفای نقش چهره‌های برجسته سینمایی مانند لیلا حاتمی، حبیب رضایی و  سیامک انصاری در این دوره از جشنواره فیلم فجر شانس بالایی برای کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر دارد.

فیلم جدید معادی

البته پیمان معادی خود نام آشنایی در جشنواره‌های داخلی و خارجی است. او در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم « ابد و یک روز » نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» به تهیه کنندگی مانی حقیقی و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده، روایتگر سال‌۱۳۶۶ با حال و هوای موشک باران تهران است.

فیلم جدید پیمان معادی

گفتنی است؛ در این فیلم، پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی پور، صبا گرگین پور و شهروز آقایی پور ایفای نقش کردند و ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی و باران معادی هم به عنوان بازیگران کودک این فیلم سینمایی حضور دارند.