سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران ، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر فردا (چهارشنبه) دوم آذرماه تا ساعت ۶ صبح شنبه ششم آذرماه خبر داد.

به گزارش مرورنیوز، سرهنگ محمدرضا خسرویان  گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه سوم آذرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه ششم آذرماه از محور کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 5 آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

خسرویان، خاطرنشان کرد: تردد تریلرها  از محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیونها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان  مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

خسرویان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.