مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد با اشاره به اینکه همایش سرمایه‌گذاری مازندران در بابل فرصت خوبی برای توسعه همه جانبه استان است، گفت: دبیرخانه دائمی سرمایه‌گذاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز،مهدی سجودی در نشست هم‌اندیشی برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری مازندران در بابل اظهار کرد: کارهای کلانی در سطح استان در سنوات گذشته در حوزه توسعه اقتصادی انجام شده و یا در دست اقدام است که از جمله می‌توان به احداث هتل چهار ستاره در غرب مازندران اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه به سبب عدم وفاق بین مدیران و جزیره‌ای فکر کردن مسؤولان بابل، سبب شده اقدام اساسی در شهر بابل انجام نشود، افزود: در برگزاری همایش سرمایه‌گذاری باید این نگاه بین مدیران و مسؤولان حاکم باشد که خادم مردم هستند و همانند یک کارگر از مهمانان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای جذب سرمایه و توسعه استان پذیرایی کنند.

مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد تصریح کرد: باید شهرداران و مدیران ارشد، در ورودی شهر از مهمانان استقبال کنند، همچنبن محل اقامتی مناسب با سرمایه‌گذاران برای استراحت و اسکان آنها مهیا، امکانات رفاهی و تشریفاتی برای معرفی ظرفیت‌ها فراهم کنیم و از ماشین‌های مدرن با کمک بخش خصوصی برای این سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم.

سجودی با اشاره به اینکه باید بسته‌های سرمایه‌گذاری استان و شهرستان برای این همایش آماده باشد، خاطرنشان کرد: باید خروجی این همایش رسیدن اهداف عالی توسعه همه جانبه برای استان و شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین شرط حضور سرمایه‌گذاران فضای امن برای سرمایه‌گذاری است، یادآور شد: این همایش را فرصت خوبی برای معرفی جشنواره وارش است.

سجودی ادامه داد: با وجودی که این جشنواره ظرفیت بین‌المللی است ولی به نحو شایسته به آن توجه نشده است و این همایش می‌تواند در شناسایی این ظرفیت تأثیرگذار باشد.

مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: این همایش مختص شهرستان بابل نبوده و همه شهرهای استان باید حضور فعال داشته باشند.