پیکه به انتقاد از عملکرد این تیم در دیدار برابر سوسیداد قبل از ال‌کلاسیکو پرداخت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از آس، در آخرین دیدار هفته سیزدهم لالیگا در روز یکشنبه، بارسلونا در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بعد از این دیدار اختلاف بارسا و رئال به ۶ امتیاز افزایش پیدا کرد و بارسلونا کار سختی خواهد داشت تا بتواند به صدر جدول راه یابد. البته در صورتی که بارسلونا بتواند در دیدار بعدی حریفش را شکست دهد می تواند به حضور در صدر جدول امیدوار باشد.

جرارد پیکه بعد از این دیدار گفت: بازی خیلی بدی از بارسلونا شاهد بودیم. ما در نیمه اول فاصله زیادی با تیم همیشگی خودمان داشتیم و حریف کاملا بر ما مسلط بود. این تیم از هر لحاظ به خصوص از نظر نگرشی که در این بازی داشت از ما بهتر بود. اگر بخواهیم این‌روند را ادامه دهیم و در ادامه همینطور بازی کنیم، شانسی برای بردن لالیگا نخواهیم داشت. گاهی اوقات ممکن است بدشانسی و افت به سراغ شما بیاید، اما نگران‌کننده‌ترین بخش موضوع این است که طرز تفکرمان از بین برود.

مدافع جنجالی بارسلونا که اغلب با صحبت های خود حاشیه‌های زیادی ایجاد می کند در پایان گفت: کمی از نظر مچ پا دچار مصدومیت شده‌ام ولی امیدوارم جدی نباشد و بتوانم در ال کلاسیکو به میدان بروم. این دیدار را باید فراموش کنیم و تنها به بازی بعدی فکر کنیم. می توانیم با نتیجه خوب در بازی بعدی نتیجه بازی با سوسیداد را جبران کنیم.

بارسلونا هفته بعد در خانه باید میزبان رئال مادرید خواهد بود.