سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به بازیکنان هم گفته‌ام که فعلاً دنبال پول نباشند و هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد نیم‌فصل رخ می‌دهد.

به گزارش مرور نیوز، سیدسیروس پورموسوی پس از دیدار تمیش در مقابل فولاد در دربی اهواز که با شکست آبی پوشان همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حقیقتاً مستحق این شکست بودیم  و در حالی که شعارمان این بود که امسال هم می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم نشان ندادیم  مدعی قهرمانی بودیم و هنوز به جایگاهی که نیاز داریم نرسیدیم.

وی ادامه داد: به تیم فولاد و سعداوی تبریک گفته و این برد را  حقشان می‌دانم، متأسفانه در نیمه نخست بازیکنان در حد نام خودشان ظاهر نشدند و در بین دو نیمه هر قدر تلاش کردم آنها را متقاعد به یک بازی رو به جلو کنم نتوانستم، امروز بازیکنانم به غرور خودشان باختند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: وظیفه‌ام را انجام دادم و نمی‌خواهم در خصوص مسائل مالی ورود کنم اما به بازیکنان هم گفته‌ام که فعلاً دنبال پول نباشند و هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد نیم‌فصل رخ می‌دهد.

پورموسوی عنوان کرد: وقتی بازیکن توپ را گل نمی‌کند به پول و سرمربی چه ربطی دارد، وقتی حریف روی یک حادثه به گل می‌رسد به پول ربطی ندارد، مطمئناً در بازی آینده تعدادی از بازیکنان را تغییر می‌دهم تا نفراتی که در زمین هستند بدون غرور باشند و با انگیزه بازی کنند.

وی افزود: وی خاطرنشان کرد: تا مالک گروه ملی مشخص نشود نمی‌دانیم چه‌کاره هستیم نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد و همه به مدیریت باشگاه بستگی دارد، سعی می‌کنیم در دو هفته باقیمانده هم امتیازات لازم را بگیریم.

فولاد خوزستان با کسب این پیروزی 19 امتیازی شد و استقلال نیز 15 امتیازی ماند و باید در انتظار پایان مسابقات هفته سیزدهم ماند و تا از جایگاه جدید نمایندگان خوزستان رونمایی شود.