رئیس فدراسیون والیبال گفت: حضور بسکتبال و والیبال در المپیک کار ساده‌ای نیست و اگر پاداش‌ها نصف رشته‌های انفرادی باشد خیلی خوب نیست.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره پست انتقادی سیدمحمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال ایران درباره پاداش مدال‌آوران‌ در المپیک، گفت: بیش از اندازه به این موضوع پرداختند. ایشان استوری گذاشته بود که پاداشی که قرار است داده شود، به اندازه زحمت بچه‌ها نیست اما این جوایز پای سکو بود و دولت جوایزی را بعدا طی مراسمی اهدا می‌کند. اختلاف نظری از قدیم بود که مبلغ پاداش بازیکنان رشته‌های تیمی، نصف رشته‌های انفرادی است. 

وی اشاره کرد: آقای صالحی‌امیری هم در این باره مطرح کرده بود که این پاداش، فقط پاداش پای سکو است و به رشته‌های گروهی هم مثل انفرادی داده می‌شود اما جوایز اصلی از سوی دولت بعد از مسابقات در مراسمی پرداخت می‌شود. 

رئیس  فدراسیون والیبال درباره اینکه عده‌ای انتقاد کرده بودند که والیبالیست‌ها قراردادهای خوبی امضا می‌کنند، خاطرنشان کرد: بحث مبلغ و میزان پاداش نیست. اینجا بحث این است که رشته‌ای مثل بسکتبال و والیبال شرایط خاصی را سپری می‌کند تا سهمیه المپیک کسب کند. در زمانی که بنده معاون وزیر بودم روی موضوع جوایز رشته‌های تیمی که نصف انفرادی است، بحث داشتیم. بچه‌های رشته‌های تیمی از این نوع گله‌مند بودند. 

وی که در برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت‌وگو می‌کرد، اضافه کرد: حضور بسکتبال و والیبال در المپیک کار ساده‌ای نیست و اگر پاداش‌ها نصف رشته‌های انفرادی باشد خیلی خوب نیست. امیدوارم این موضوع در آیین‌نامه تجلیل از قهرمانان در رشته‌های تیمی مثل فوتبال و هندبال و والیبال و بسکتبال بیشتر مورد توجه و عنایت قرار بگیرند.