بالاخره بعد از 2سال به عقب افتادن انتخابات شنای استان تهران فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تهران تاریخ 29 آذر را به صورت رسمی اعلام کردند. در این میان تمامی کاندیدای احراز پست ریاست هئیت شنای تهران تایید صلاحیت شدند, و اداره کل ورزش و جوانان در خصوص علی محمدی سرپرست فعلی هئیت تهران مهلت 20 روزه ای را برای کارهای حقوقی وی دادند ,تا مشکلات خود را رفع کند.

محمدحسن ابراهیمی نامی آشنا در بین مدیران شنای تهران است که در دوران حضور خود به عنوان سرپرست هئیت 400میلیون در 5 ماه حضورش بودجه ی قابل توجه ای آورد.

وی در این خصوص به خبرنگار ,خبرگزاری مرور نیوز گفت: من خوشحال هستم که در 5 ماه حضور در هیات تهران توانستم کار 5 سال را پیش ببرم ,وی ادامه داد:ما توانستیم با یک برنامه ریزی جدی و موفق امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین مالی را ارتقا دهیم.

سرپرست سابق شنای تهران افزود:زمان سرپرستی بنده شنای تهران دفتر ثابتی نداشت و حتی یک استخر برای تمرین بازیکنان اما خوشبختانه تا زمان تحویل اینجانب هم دفتر ثابتی بود و هم استخر کشواد زیرا اقای حبیبی ریاست پیشین هئیت هم بخاطر عدم فراهم سازی استخر و سایر موارد مجبور به کناره گیری شد.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: زمانی که هیات شنای تهران را تحویل به سرپرست بعدی دادم 200 میلیون هنوز در حساب پول بود ,که حتی تمامی بدهکاریهای هیات را به اضافه ی حقوق پرسنل پرداخت کردیم ,به هر حال امیدوارم در انتخابات پیش روی هر کس سکان شنای تهران را به دست گرفت دلسوزانه کار کند و باعث رشد و پیشرفت جوانان شود زیرا استعداد بسیار زیادی در تهران و توابع آن نهفته است که نیاز به کمی توجه دارند .