سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت: نگاهمان به سکوی نخست است و با جوان گرایی می‌خواهیم سنت شکنی کنیم.

به گزارش مرور نیوز، علی اسفندیاری در رابطه با مسابقات لیگ برتر ووشو اظهار داشت: هفته اول دور برگشت پیگیری شد که ما توانستیم تیم مقاومت بسیج را 9 بر 3 شکست دهیم. ما دور رفت عنوان قهرمانی نیم‌فصل را کسب کرده بودیم. چهاردهم دی ماه دو بازی حساس مقابل شهرداری دامغان و شهرداری ملارد داریم که اگر آنها را شکست دهیم به عنوان تیم اول از گروه خودمان به مرحله نیمه نهایی صعود خواهیم کرد. 

وی در ادامه افزود: عرفان آهنگریان و سجاد عباسی از ووشوکاران شناخته شده تیم دانشگاه‌ آزاد هستند و مابقی نفرات حاضر در ترکیب تیم ما جوان هستند. ما ترکیب تیم را به این صورت بسته‌ایم که آینده‌سازی شود.

اسفندیاری در واکنش به این سوال که آیا پس از دو سال نایب قهرمانی امسال به سکوی قهرمانی فکر می‌کنید یا خیر، گفت: نگاه ما به سکوی نخست مسابقات لیگ برتر ووشوی بزرگسالان است. هفته گذشته در مسابقات انتخابی بزرگسالان در بخش ساندا از 4 وزنی که به فینال این مسابقات راه یافته بودند بچه‌های تیم دانشگاه آزاد بوده‌اند. در تالو نیز از 4 فرمی که اجرا شد سه نفر اول فرم‌ها بچه‌های تیم ما بودند. 

اسفندیاری در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: ما به جوانان میدان دادیم تا ان‌شاءالله سنت‌ شکنی کنیم. اینکه یک تیم همیشه قهرمان شود خیلی جالب نیست و می‌خواهیم با این جوانانی که در ترکیب تیم داریم به این روند پایان دهیم. ما دو دوره گذشته عنوان نایب‌قهرمانی را در لیگ کسب کردیم و امسال می‌خواهیم قهرمان مسابقات لیگ برتر ووشو شویم.