رقابتهای تکواندو جام باشگاههای کشور به شیوه جام جهانی طی دو روز و با حضور هشت تیم در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های کشور گرامیداشت «شهدای مدافع سلامت» به شیوه جام جهانی با حضور ۸ تیم هیأت تکواندو سر پل ذهاب، هیأت تکواندو اصفهان، پارسیان البرز، پاس تهران، هیأت تکواندو تهران، فتح صدر البرز، فرمانیه تهران و لوازم خانگی کن طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ تیرماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

برهمین اساس جلسه هماهنگی و مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ها روز گذشته (یکشنبه – ۱۳ تیرماه) در سالن جلسات فدراسیون انجام و گروه بندی تیم‌های حاضر در این دوره رقابت‌ها مشخص شد.

لوازم خانگی کن و فرمانیه که به ترتیب عنوان نایب قهرمانی و سومی لیگ برتر تکواندو را بدست آورده بودند به عنوان سر گروه انتخاب شدند که با قرعه‌کشی صورت گرفته لوازم خانگی کن به عنوان سرگروه اول و فرمانیه به عنوان سرگروه دوم معرفی شدند.

لوازم خانگی کن، پارسیان البرز، پاس تهران و فتح صدر البرز در گروه اول قرار دارند و فرمانیه تهران، هیأت تکواندو سرپل ذهاب، هیأت تکواندو تهران و هیأت تکواندو اصفهان در گروه دوم جای گرفتند.

روز نخست (پنجشنبه – ۱۷ تیرماه) مسابقات در دو گروه پیگیری خواهد شد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند؛ تیم‌های صعود کننده در روز پایانی (جمعه – ۱۸ شهریورماه) به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت دیدار رده بندی و فینال برگزار می‌شود.

رقابت‌ها طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و هر تیم باید متشکل از ۶ تکواندوکار (۴ ورزشکار اصلی و ۲ ورزشکار ذخیره که در صورت نیاز می‌توانند پس از پایان راند اول نسبت به تعویض یک نفر ورزشکار ذخیره اقدام کنند.) باشد.