پیست اسکی دیزین پنج شنبه دو دی 95 رسما کارش را آغاز خواهد کرد حمید رضا تفته مدیر عامل این پیست گفت هدفشان در این فصل جذب گردشگر ورزشی است.

حمید رضا تفته مدیر عامل پیست اسکی دیزین و نائب رییس فدراسیون اسکی در خصوص افتتاحیه این پیست به خبرنگار مرور نیوز گفت: پیست اسکی دیزین حدود 5 روز است که بازگشایی شده اما افتتاحیه اش فردا انجام می شود تا به صورت رسمی کارش را آغاز کند در این مدت هم ما سعی کردیم تا اگر نقصی در کارمان داریم رفع کنیم.

وی در مورد جذب گردشگر برای این فصل اظهار داشت: ما در سال 93 حدود 300 نفر گردشگر داشتیم که همین آمار در سال 94 به 4000 نفر رسید که واقعا جای خوشحالی داشت. البته سیستم مدیریت درست هم در این موضوع دخیل است ما سال گذشته از رسانه های خارجی دعوت کردیم تا از بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه دیدن کنند همین امر باعث شد تا هجمه گردشگر زیاد شود امسال هم سعی داریم تا همین روند را انجام دهیم، زیرا ورود هر توریست به اندازه پول سود 50 بشکه نفت هزینه می کند بدون اینکه سرمایه ای از کشورمان خارج شود.

نائب رییس فدراسیون اسکی در ادامه اظهار داشت: فقط امیدوارم که فدراسیون اسکی همانند سال گذشته کاری نکند که آسیب ببینیم زیرا با خبر کذبی که سال گذشته منتشر شد باعث شد تا کلی توریست روس که می خواستند برای ایران هواپیما چارتر کنند از آمدن سرباز زدند.

تفته در خصوص سلطانی فر وزیر ورزش خاطر نشان کرد: امیدوارم با ورود وزیر ورزش که فردی امتحان پس داده است در جذب صنعت توریست ورزشی بتوانیم رشد به سزایی داشته باشیم. امیدوارم به ورزش اسکی که ورزش مفرحی است بها بدهد.