پیشکسوتان استقلال تهران امروز در دیداری نمادین به یاد اسطوره باشگاه در ساری به میدان رفتند.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال امروز به منظور تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره منصور پورحیدری به میزبانی منتخب پیشکسوتان شهر ساری در سالن شهید سیدرسول حسینی به مصاف این تیم رفت.

این مسابقه نمادین در نهایت با حساب 9 بر 6 به سود استقلال به پایان رسید.

گل‌های پیشکسوتان استقلال را در این مسابقه ناصر شیردل (3 گل)، حمید عضدی (2 گل) و محمود فکری، محمد نوری، بهروز پرورشخواه و مصطفی اردستانی به ثمر ر ساندند. 

گفتنی است در این سفر، فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری پیشکسوتان استقلال را همراهی کرد ضمن این که این  مسابقه نمادین در حضور تمامی مسئولان سیاسی و ورزشی شهر ساری برگزار شد.

به گزارش فارس، پیش از برگزاری این دیدار از سند هویتی مرحوم پورحیدری به ابتکار اداره کل ثبت احوال استان مازندران از روز ثبت رونمایی و این سند به صورت تابلو به همسر ایشان تقدیم شد.

کاظم اولیایی، مدیر عامل سابق استقلال که استقلالی‌ها را در این مراسم همراهی می‌کرد در این خصوص گفت: در هر صورت مرحوم پورحیدری به گردن همه استقلالی‌ها حق دارد. در همین راستا تمامی کسانی که در استقلال بازی کرده‌اند و به نوعی شاگرد او به شمار می‌روند از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد وی و تسکین خانواده بزرگوارش استفاده می‌کنند و سفر امروز و برگزاری این دیدار نیز در همین راستا انجام شد.