رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در ۴ وزن ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم برگزار شد و دو نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافتند‌.

به گزارش مرورنیوز، نتایج مسابقات نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به شرح زیر است:

سجاد عباسپور نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان با نتیجه 10 بر 1 مقابل کشتی‌گیر آمریکایی مغلوب شد و با توجه به عدم راهیابی کشتی‌گیر آمریکایی به فینال، از جدول مسابقات حذف شد.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری روی تشک رفت. وی دور نخست با کریستوف بورگر از اتریش سرشاخ شد و با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید. مختاری دور بعد به مصاف  جی یول لی از کره جنوبی رفت که با نتیجه 12 بر 2 به برتری رسید و راهی یک چهارم شد. مختاری در یک چهارم نهایی  مقابل اولوو گانیزاده از آذربایجان با نتیجه 9 بر 0 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول به مصاف آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان رفت و با نتیجه 6 بر یک حریف خود را مغلوب کرد و راهی یک هشتم نهایی شد. گرایی دور بعد به مصاف گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان رفت و با نتیجه 6 بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا به یک چهارم برود. محمدعلی گرایی در یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف از روسیه با نتیجه 10 بر 1 شکست خورد و باید منتظر صعود حریفش به فینال باشد تا در گروه بازنده‌ها برای مدال برنز روی تشک برود.

پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم کشتی‌گیر هندی را با نتیجه 4 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله بعد شد و در این مرحله با پیروزی 7 بر 2 برابر کشتی‌گیر بلغارستان راهی مرحله یک‌چهارم‌نهایی شد.  پُشتام در یک چهارم نهایی مقابل رادیک کولیف از بلاروس با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.