تیم فوتسال هیات ورزشهای همگانی استان تهران در نخستین روز از سری مسابقات فوتسال کارکنان دولت 95 به دیدار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی رفت و توانست با نتیجه 2 بر 1 از سد این تیم گذشته و پیروز میدان شود.

به گزارش مرور نیوز، مسابقات فوتسال کارکنان دولت با حضور ارگانها و سازمانهای دولتی و نظارت شیما سادات مصطفوی پور دبیر هیات همگانی استان با 6 دیدار آغاز شد.

فوتبالیست های هیات ورزشهای همگانی استان تهران در دومین بازی امروز به مصاف تیم دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی رفته و با گل های علی صفت و علی عزیز پور توانستند با نتیجه 2 بر 1 از سد این تیم گذشته و پیروز بازی شوند.

در انتهای بازی حمید سعادت از تیم هیات ورزشهای همگانی  با نظارت تیم داوری به عنوان بازیکن اخلاق معرفی و یک جلد قرآن به عنوان هدیه از طرف هیات همگانی تهران به وی اهدا شد.

 دیدار بعدی تیم فوتسال هیات استان روز شنبه 11 دی ماه با تیم استاندار می باشد.

 در دیگر بازی های امروز تیم وزارت ارشاد اسلامی با استاندارد مسابقه داشت که با حضور نیافتن تیم استاندارد در سالن مسابقه پیروز مسابقه اعلام شد. همچنین تیم های اداره ورزش و جوانان استان تهران با فرودگاههای کشور ،آب منطقه ای با مقاومت بسیج بهزیستی کشور،پژوهشگاه علوم انسانی با فرودگاه امام خمینی و صدا سیما با انتقال خون با یکدیگر رقابت می کنند.

 مسابقات فوتسال کارکنان دولت تا تاریخ 25 دی ماه با حضور 32 تیم از سازمانها و ارگانهای دولتی ادامه دارد.