مسابقات قهرمانی کشور تنیس با ویلچر از 13 تا 16 دی ماه در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معولین برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، امیر حسین ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات نمایندگان استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، قم، خراسان رضوی و کردستان حضور دارند و شرکت کنندگان 12 دی ماه وارد تهران می‌شوند.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر افزود: این مسابقات ویژه مردان در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و برای بانوان و رده سنی جوانان نیز مسابقات جداگانه‌ای در نظر گرفته خواهد شد. مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود و در نهایت مجموع امتیازات این دو بخش تیم قهرمان مشخص می‌شود. قرعه کشی تیم‌ها نیز عصر روز یکشنبه، 12 دی ماه حضور مربیان و سرپرستان انجام می‌شود و مسابقات از صبح روز دوشنبه، 13 دی آغاز و تا پنجشنبه، 16 دی در جریان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: نسبت به دوره‌های قبل شاهد حضور تیم‌های بیشتری هستیم و تیم‌هایی مانند اردبیل و کردستان نیز در زمره استان‌هایی هستند که به تازگی در این رشته فعال شده و در مسابقات شرکت می‌کنند. البته چند استان دیگر به دلیل آماده نشدن به این رقابت‌ها نرسیدند و قطعا در رویدادهای آتی شاهد حضور تیم‌های بیشتری خواهیم بود.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر در پایان گفت: علی کشفیا، به عنوان سرپرست کل مسابقات معرفی شده و بنده نیز سرپرست فنی این مسابقات را بر عهده دارم.

رقابت‌های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر از 13 تا 16 دی ماه در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معولین برگزار خواهد شد.