ملی‌پوش سابق بسکتبال گفت: آیدین خصایص زیادی داشت، اما شاخص ترین آن صداقتش بود.

به گزارش مرور نیوز، جواد داوری  در مورد مصدومیت خود در بازی با شهرداری کاشان اظهار داشت: در این بازی در کوارتر سوم پایم پیچ خورد و دیگر نتوانستم ادامه دهم و هنوز نمی‌دانم شرایطم چگونه خواهد شد. باید امروز در تمرین حاضر شوم و ببینم می‌توانم بدوم یا خیر. امیدوارم اتفاق بدی نیفتاده باشد.

وی در مورد باخت در این مسابقه اظهار داشت: بد بازی کردیم. به نظرم خارجی‌های‌های ما آنقدر تاثیرگذار نیستند. تیم‌های حاضر در لیگ همه تقریبا در یک سطح هستند و در این مواقع خارجی‌ها خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند. 

بازیکن شیمیدر عنوان کرد: متاسفانه من در کوارتر سوم مصدوم شدم و نتوانستم به تیم کمک کنم. شاید اگر بودم شرایط می‌توانست فرق کند. باخت بدی بود که در آن بازی تجربه کردیم. پنجشنبه هم بازی سختی را پیش رو داریم.

داوری تاکید کرد: 5 هفته سخت در انتظارمان است که باید آنها را ببریم. فکر می‌کنم چوب خط باخت‌های ما پر شده و حتی رد کرده است. باید تلاش‌مان بیشتر شود تا این شکست‌ها را جبران کنیم. 

وی که هم‌بازی مرحوم آیدین نیکخواه‌بهرامی بود در روز سالگرد او اظهار داشت: خیلی سال‌ها با هم در اردو بودیم و رابطه خوبی داشتیم و حتی به منزل هم می‌رفتیم. آیدین خصایص زیادی داشت اما چیزی که در ذهن من مانده است صداقت اوست. آدم صادقی بود. راستش را می‌گفت حتی اگر به ضررش بود.

ملی‌پوش سابق بسکتبال ادامه داد: بعد از 9 سال هنوز رفتن او را باور ندارم. مدال‌ها و قهرمانی‌ها خیلی زود از یاد می‌رود اما چیزی که می‌ماند رفتار،‌اخلاق و منش افراد است که در مورد آیدین همیشه از او به نیکی یاد می‌کنند. امیدوارم روحش قرین رحمت باشد. خوشحالم که وقتی دلتنگ می‌شوم،‌ به خوابم می‌آید. در نهایت اینکه هیچ گاه او را به چشم یک انسانی که از این دنیا رفته است، تلقی نمی‌کنم.