رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در دیدار‌های بامداد امروز، فینیکس سانز و میلواکی باکس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم میلواکی باکس با درخشش کریس میدلتون موفق شد فینیکس سانز را با نتیجه ۱۳۲ بر ۱۲۲ شکست دهد و چهلمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. میلواکی با پیروزی در این دیدار با ۴۰ پیروزی و ۲۵ شکست ر رده سوم کنفرانس شرق باقی ماند. فینیکس سانز هم در این دیدار سیزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۵۱ پیروزی و ۱۳ شکست صدر نشین کنفرانس غرب ماند.

در این دیدار کریس میدلتون از میلواکی باکس با کسب ۴۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم دئاندره آیتون از فینیکس سانز با کسب ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز، دنور ناگتس و نیواورلینز پلیکانز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم دنور با فوق درخشش نیکولا یوکیچ موفق شد در وقت‌های اضافه با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۰ پلیکانز را از پیش رو بردارد و سی و هشتمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها به دست آورد. ناگتس با پیروزی در این دیدار با ۳۸ پیروزی و ۲۶ شکست در رده ششم کنفرانس غرب ایستاده است. پلیکانز هم در این دیدار بیست و هفتمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۷ پیروزی و ۳۷ شکست در رده دهم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار نیکولا یوکیچ از ناگتس با کسب ۴۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم براندون اینگرام از پلیکانز با کسب ۳۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

فینیکس سانز ۱۲۲ – ۱۳۲ میلواکی باکس

ایندیاناپیسرز ۱۲۳ – ۱۳۳ واشنگتن ویزاردز

ممفیس گریزلیز ۱۱۲ – ۱۲۳ هیوستون راکتس

بوتاجاز ۱۱۶ – ۱۰۳ اوکلاهما سیتی تاندر

تورنتو رپترز ۹۶ – ۱۰۴ کلیولند کاوالیرز

نیواورلینز پلیکانز ۱۳۰ – ۱۳۸ دنور ناگتس

نیویورک نیکس ١١۶ – ۹۳ لس آنجلس کلیپرز