سرمربی لیورپول به تمجید از همتای خود در تیم منچسترسیتی قبل از نبرد فردا شنبه پرداخت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ساکرنت، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی فردا در دیداری حساس در لیگ برتر برابر هم به میدان خواهند رفت. این دیدار تقابل تیم های رده دوم و سوم در لیگ جزیره است که برای رسیدن به چلسی صدرنشین تقابل می کنند. علاوه بر این، دو مربی حاضر در دو تیم قبلا بارها برابر هم قرار گرفته‌اند. یورگن کلوپ زمانی که هدایت بوروسیا دورتموند را بر عهده داشت، برابر پپ گواردیولا قرار گرفت و کارنامه نسبتا خوبی نیز برابر این مربی اسپانیایی داشت.

یورگن کلوپ درباره حضور پپ گواردیولا در لیگ برتر گفت: او می توانست شغل آسان تری در یک لیگ آسان تر داشته باشد ولی با چشمان باز به لیگ برتر آمد و هدایت منچسترسیتی را قبول کرد. آنها در ابتدا عملکرد خیلی خوبی داشتند و تعداد برد هایشان دو رقمی نیز شد. آنها ابتدای فصل روند خوبی داشتند اما در ادامه اوضاع چندان بر وفق مرادشان پیش نرفت و در ادامه سیتی دچار بحران شد. آنها  تیمی موفق هستند ولی این را نیز باید در نظر گرفت که لیگ برتر با تمام دشواری‌هایش هر هفته یک رقابت بزرگ و سخت جلوی شما قرار می‌دهد. سرمربی تاثیرگذار منچسترسیتی تا به حال در بارسلونا، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی دوران خوبی داشته است. سبک او در بارسلونا برای هر تیمی قابل تقلید نبود و مسلما یک تیم سطح پایین نمی‌تواند مانند تیم گواردیولا بازی کند.

او در ادامه گفت: من موافق این نیستم که تیم های گواردیولا همیشه بهترین بودند و او کار خاصی برای بهتر شدن آنها نکرده است. درست است که او در بارسلونا و بایرن مونیخ تیم خیلی خوبی داشت ولی این را نیز باید در نظر گرفت او تاثیر زیادی در نحوه بازی کردن تیم های خود داشته است و به خوبی می داند کجا آمده است و چه کار سختی در منچسترسیتی دارد. من فکر می کنم گواردیولا در حال حاضر تلاش می کند تا فلسفه خود را در تیم جا بیندازد. او هنوز در ابتدای راه قرار دارد و می خواهد سیتی همانطور بازی کند که او به دنبال آن است و برای رسیدن به این هدف کار سختی دارد چون در انگلیس بازیها فشرده است و فرصت کمی برای تمرین کردن دارید.

خبر دیگر از باشگاه لیورپول تلاش این تیم در بازار نقل و انتقالات ژانویه بوده است. باشگاه لیورپول سعی دارد تا در نقل و انتقالات ژانویه الکس اوکسلید چمبرلین را به خدمت بگیرد . لیورپول سعی دارد تا برای ماندن در کورس قهرمانی در پست هافبک های کناری بازیکن خوب و موثری را به خدمت بگیرد و در حال حاضر این بازیکن تنها گزینه در دست لیورپول است.