مسابقات کاپ آسیا در تایلند صبح امروز نیز پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات کاپ آسیا در تایلند صبح امروز نیز پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

مهتا عبداللهی در مسابقات مرحله مقدماتی ریکرو بانوان با امتیاز ۶۲۹ در رده ششم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست رقابت‌های حذفی، فردا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی می‌رود.

حسام الدین کوثر در مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند مردان با امتیاز ۶۹۷ در رده سوم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از سنگاپور رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده هنگ‌کنگ می‌رود.

محمد صالح پالیزبان در مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند مردان با امتیاز ۶۹۷ در رده چهارم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۱ به برتری رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده مالزی می‌رود.

حمزه نکویی در مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند مردان با امتیاز ۶۸۷ در رده دوازدهم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از هند رفت و پس از تساوی ۱۴۳-۱۴۳ در تیر طلایی مغلوب این حریف شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

امیر کاظم‌پور، در مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند مردان با امتیاز ۶۸۲ در رده بیست و دوم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۲ به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده تایلند می‌رود.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی با امتیاز ۲۰۸۱ در رده دوم قرار گرفت. تیم ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی می‌رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا با امتیاز ۲۰۴۳ در رده دوم قرار گرفت. تیم ایران فردا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تایلند می‌رود.

تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی با امتیاز ۱۹۰۷ در رده پنجم قرار گرفت. تیم ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی می‌رود.

تیم ریکرو میکس ایران با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی با امتیاز ۱۲۷۲ در رده چهارم ایستاد. تیم ایران روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی می‌رود.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر با امتیاز ۱۳۸۶ در رده دوم قرار گرفت. تیم ایران روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سنگاپور می‌رود.