ثبت نام تیم‌ها برای شرکت در تور جهانی والیبال ساحلی کیش از 27 آذر ماه آغاز و تا صبح امروز (شنبه) 23 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش مرور نیوز، ایران بهمن ماه سال 94 برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش بود و به دلیل برگزاری شایسته این رقابت‌ها میزبانی این مسابقات به مدت سه سال متوالی به ایران داده شد.

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود که علاوه بر افزایش سطح آن به سه ستاره، جایزه نقدی آن نیز 100 هزار دلار تعیین شده است.

ثبت نام تیم‌ها برای شرکت در این رقابت‌ها از 27 آذرماه آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت که تا کنون (14 روز) 23 تیم از 11 کشور جهانی ثبت نام کردند.

کانادا و فرانسه (4 تیم)، روسیه و سوئیس (سه تیم)، هلند و لهستان (دو تیم)، اتریش، جمهوری چک، انگلیس، استونی و آفریقای جنوبی با یک تیم برای حضور تور جهانی کیش ثبت نام کردند.

در جدول اصلی این رقابت‌ها 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم‌های شرکت کننده بر اساس رنکینگ در دو جدول قرار می‌گیرند.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 برگزار شد و تیم‌های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.